dietní jídlo dietní jídelníček dieta zdravé jídlo

Jídelníček na hubnutí břicha

Sponzorované odkazy

Jídelníček na hubnutí břicha jako takový vůbec neexistuje. Existuje jídelníček na celkové hubnutí. A jak na to? Měli byste změnit svůj životní styl. Dále je nutné dodržovat několik zásad a hubnutí půjde úplně samo. Pokud se snažíte zhubnout břicho nebo zhubnout celkově, tak si přečtěte tyto zásady.

Zásady při hubnutí břicha

  • jezte pravidelně pětkrát za den
  • dostatečně pijte (voda nebo neochucené čaje)
  • jezte dostatek bílkovin (maso, ryby sýry, mléčné výrobky, mořské plody
  • večer si dávejte menší množství sacharidů (těstoviny, rýže, brambory, jáhly)
  • pravidelně cvičte jak aerobně (běh, rychlá chůze), tak i anaerobně (posilování)
  • nejezte smažená jídla, sladkosti, sladké pečivo, čokolády, tyčinky, chipsy, …
  • nepřejídejte se (hlavně ne večer)
  • nestresujte se kvůli hubnutí
  • nesmíte hladovět
  • používejte zdravý rozum

Vypadá to jednoduše, budete pravidelně a zdravě jíst a k tomu navíc zhubnete. Právě o tom, to je. Žádné zázračné diety ani přípravky vám nepomohou. Stačí jen vůle a píle. Hlavně nesmíte zapomenout cvičit a pít.

Ukázkový jídelníček na hubnutí

  • snídaně: celozrnný rohlík s tenkou vrstvou másla a sýrem Eidam 30 %, zelenina
  • svačina: jogurt (např. Hollandia), jablko
  • oběd: přírodní kuřecí řízek, brambory, obloha
  • svačina: tvarohová pomazánka s chlebem (1 (menší) krajíc)
  • večeře: pečené filé, brambory (méně než u oběda), zeleninový salát

Tento jídelníček je pouze ukázkový. Sestavte si i vy podobný. Měl by být pestrý a výživný.
Nečekejte, že zhubnete břicho za týden. Budete hubnout postupně a po celém těle, protože nelze zhubnout jen jedna partie. Jde jen zpevnit, což se dá cvičením.